11.1.10

Χάρτινες Μαντινάδες

Άλλη μια παραγωγική μέρα έφτασε στο τέλος της (ευτυχώς και επιτέλους / ζήτω γιούπι και όλα τα σχετικά).
Ούτε 80 χρονών να μουν, να χαίρομαι που τελειώνει η μέρα κ μπορώ να αποτραβηχτώ ήσυχα ήσυχα στο κρεββατάκι μου. Αν και, τώρα που η σκέψη ξαναβγαίνει φρεσκοεπεξεργασμένη απο τα σοκάκια του μυαλού, εδώ που τα λέμε και εντελώς μεταξύ μας... ούτε αυτό δεν είναι δυνατόν. πλέον. γαμώ τις σχολές μου μέσα γαμώ!
πόσο μαζόχα παίζει να 'μαι πια; μα πόσο;
||Πιο εύκολο μου φαίνεται, τ' αστέρια να μετρήσω, παρά τα μάτια σου τα δυο να τα ξελησμονήσω||.... ο Χριστός κι η Παναγία δλδ. μόνο που το τραβάς το χαρτάκι απ' το ημερολόγιο, νιώθεις μια κράμπα στο δάχτυλο πριν καν το διαβασεις. Την επομενη φορά θα πάρω με συνταγές μαγειρικής.

1 σχόλιο:

Δημήτρης είπε...

γιουχο
ζήτω
γιούπιιιι

και όλα τα σχετικά!!! ναι μπροώ να αφήσω πλέον σχολίοοο!!!


τώρα τι να σου πω κι εγώ get up stand up και όλα τα υπόλοιπα τα σχετικά?

αφού κι εγώ δεν τα πιστεύω...

ρε συ να θες να ζήσεις την φάση την άσχημη και να μην μπορείς, θα ναι όλοι από πάνω σου και θα σου λένε "έλα έλα μον ανφαααν..."
τώρα βέβαια μπορεί να μην έχεις και κανέναν να στο πει επομένως έχεις ένα ακόμα λόγω να θλίβεσαι και άντε αν είσαι μανιοκαταθλιπτικός γουστάρεις κιόλας... αν όχι???

εμ εδώ είμαστε...
τότε περιμένεις ή ψάχνεις να βρεις μέσα στη φάση σου τίποτα να σε κάνει να γουστάρεις έστω και λίγο...

η μαντινάς εμπνευσης σου?? εξαιρετικός!

σματς
και τα άλλα άλλα τα γνωστά

ααα
γιούχου γιούπι τέλειωσε και η δικιά μου η μέρα γαμώ τον πάγο μου και τα κυκλώματά μου...